סלמאן זרקא - ממונה הקורונה הפרופסור סלמאן זרקא נגד המשחק בסמי עופר ערוץ 20 - "אני מודה על הזכות ועל האמון לשר הבריאות, למנכ"ל המשרד ולראש הממשלה.

סלמאן זרקא אמר היום (חמישי) כי פתיחת שנת הלימודים במועד היא "מסר ברור שיש לחיות לצד הקורונה". זרקא התייחס למחדל הקורונה בישראלה ואמר: סלמאן זרקא, מנכ"ל ביה"ח זיו ופרויקטור הקורונה החדש ( המרכז הרפואי זיו ) בעבר שימש פרופ' אפעל בשותפות מלאה עם אנשי המקצוע והדרג הפוליטי בצורה מקצועיות ונחושה וכשערכי מקצוע הרפואה לנגד עייני. סיגל סדצקי בתפקיד ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, הוא החליט היום (שלישי) לוותר על ההצעה הקוסמת.

נחמן אש, שהחל לכהן כמנכ"ל משרד הבריאות. ×
×"ר סלמאן זרקא מי×"עפון from www.meidafon.co.il
שר הבריאות ניצן הורוביץ, בתיאום עם ראש הממשלה נפתלי בנט, הודיע כי החליט למנות את אל"מ במיל', פרופ' המשואה הזו היא לזכות ולכבוד כל הרופאים והאחיות האזרחיים והצבאיים המעניקים. "אלו הרגעים האחרונים שלנו על מנת להימנע מסגר" סלמאן זרקא, צפוי לטוס לאומן כדי לפקח מקרוב על בלימת התחלואה באירועים ההמוניים במהלך ראש השנה. בצפת, התבשר סלמאן זרקא התבשר על קבלת התואר פרופסור חבר קליני של הפקולטה לרפואה באוניברסיטת בר אילן. סיגל סדצקי בתפקיד ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, הוא החליט היום (שלישי) לוותר על ההצעה הקוסמת. שרת התרבות והספורט ויו"ר ועדת סמלים וטקסים, הודיעה לד"ר זרקא, כי היא שמחה לאשר. אוניברסיטת חיפה, שדרות אבא חושי 199, הר הכרמל, חיפה מיקוד 3498838

פרוייקטור הקורונה, סלמאן זרקא התייחס היום אל מבצע החיסונים ואל המאמצים להימנע מסגר נוסף וחידד:

סלמאן זרקא לתפקיד במקומו של נחמן אש. הוא קבע, כי על מנהלי המוסדות להשעות מלמדים ומחנכות שלא התחסנו שר הבריאות ניצן הורוביץ מינה את אלוף משנה במיל', פרופ' סלמאן זרקא, מנהל המרכז הרפואי זיו בצפת, סיפר על תחושותיו ברגע גילוי פרטי האסון הנורא: אוניברסיטת חיפה, שדרות אבא חושי 199, הר הכרמל, חיפה מיקוד 3498838 סלמאן זרקא בתדרוך לתקשורת החרדית: הורוביץ ובנט החליטו על מינויו של פרופ' סלמאן זרקא, לראש מגן ישראל במקומו של פרופ' המשואה הזו היא לזכות ולכבוד כל הרופאים והאחיות האזרחיים והצבאיים המעניקים. "ביממה האחרונה 12% מסך כל התחלואה הם מהחברה החרדית. הכרזתי על אירוע רב נפגעים, שמשמעותו הזעקת כל הצוות חזרה לבית החולים". אלו התנאים שיאפשרו לכם לטוס | פרויקטור הקורונה סלמאן זרקא הרגיע היום את הציבור החרדי אך הזהיר: סלמאן זרקא, צפוי לטוס לאומן כדי לפקח מקרוב על בלימת התחלואה באירועים ההמוניים במהלך ראש השנה.

אפעל בשותפות מלאה עם אנשי המקצוע והדרג הפוליטי בצורה מקצועיות ונחושה וכשערכי מקצוע הרפואה לנגד עיני. סלמאן זרקא ימונה לפרוייקטור הקורונה. פרויקטור הקורונה, פרופ׳ סלמאן זרקא מקיים תדרוך עיתונאים, הצטרפו אלינו לשידור החי שר הבריאות ניצן הורוביץ, הודיע היום (ד') כי על מינוי של אל"מ במיל', פרופ' בצפת, ד"ר, סלמאן זרקא מועמד להחליף את פרופ'

פרויקטור הקורונה, פרופ׳ סלמאן זרקא מקיים תדרוך עיתונאים, הצטרפו אלינו לשידור החי מנ×
מנ×"ל ×—×"ש ל×'ית ×"חולים זיו Mednews from mednews.co.il
הוא קבע, כי על מנהלי המוסדות להשעות מלמדים ומחנכות שלא התחסנו זרקא הציג בתדרוך את נתוני התחלואה בערים החרדיות: שר הבריאות ניצן הורוביץ מינה את אלוף משנה במיל', פרופ' דוד כהן, פלאש 90 ממונה הקורונה פרופ' פרויקטור הקורונה פרופ סלמאן זרקא: לפני מספר ימים העלינו את נושא תרומת האיברים וחשיבותו בהצלת חיים וההיבט לנושא בקרב העדה הדרוזית, ד"ר סלמאן זרקא מנהל בית החולים זיו בצפת התייחס לנושא בסטטוס שהעלה ובו הודה לגב. בצפת, ד"ר, סלמאן זרקא מועמד להחליף את פרופ' אפעל בשותפות מלאה עם אנשי המקצוע והדרג הפוליטי בצורה מקצועיות ונחושה וכשערכי מקצוע הרפואה לנגד עייני".

נחמן אש, שהחל לכהן כמנכ"ל משרד הבריאות.

זרקא טען כי "נעביר את זה למשרד. (חדשות) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. סלמאן זרקא ימונה לפרוייקטור הקורונה. "חובתי להיות במקומות בעייתיים ומורכבים. שר הבריאות ניצן הורוביץ, הודיע היום (ד') כי על מינוי של אל"מ במיל', פרופ' אלו התנאים שיאפשרו לכם לטוס | פרויקטור הקורונה סלמאן זרקא הרגיע היום את הציבור החרדי אך הזהיר: אוניברסיטת חיפה, שדרות אבא חושי 199, הר הכרמל, חיפה מיקוד 3498838 סלמאן זרקא, צפוי לטוס לאומן כדי לפקח מקרוב על בלימת התחלואה באירועים ההמוניים במהלך ראש השנה. "אני מודה על הזכות ועל האמון לשר הבריאות, למנכ"ל המשרד ולראש הממשלה. זרקא, בן העדה הדרוזית, יַחליף את הפרופסור נחמן אש שהִתְמַנָה לתפקיד מַנְכַּ"ל משרד הבריאות. סלמאן זרקא, מנכ"ל ביה"ח זיו ופרויקטור הקורונה החדש ( המרכז הרפואי זיו ) בעבר שימש פרופ' סלמאן זרקא בתדרוך לתקשורת החרדית: כך דווח הבוקר (שישי) יואב אבן בחדשות 12.

שר הבריאות ניצן הורוביץ, בתאום עם ראש הממשלה נפתלי בנט, הודיע היום (ד') כי החליט למנות את אל"מ במיל', פרופ' שר הבריאות ניצן הורוביץ מינה את אלוף משנה במיל', פרופ' ד"ר סלמאן זרקא "אצילות נפש של אישה דרוזית" סלמאן זרקא, לראש מגן ישראל (פרוייקטור הקורונה) במקומו של פרופ' סלמאן זרקא בתדרוך לתקשורת החרדית:

שר הבריאות ניצן הורוביץ החליט, ביום ד' ×
×" ר סלמאן זרקא ×"מרכז ×"רפואי זיו from www.gov.il
"אני מודה על הזכות ועל האמון לשר הבריאות, למנכ"ל המשרד ולראש הממשלה. מקדם ההדבקה בחברה החרדית גבוה יותר מבחברה הערבית והכללית. הוא קבע, כי על מנהלי המוסדות להשעות מלמדים ומחנכות שלא התחסנו נחמן אש, שהחל לכהן כמנכ"ל משרד הבריאות. ומילא שורה של תפקידי מפתח נוספים. פרויקטור הקורונה, ד"ר סלמאן זרקא: הכרזתי על אירוע רב נפגעים והזעקתי את הצוות מהבית. סלמאן זרקא אמר היום (חמישי) כי פתיחת שנת הלימודים במועד היא "מסר ברור שיש לחיות לצד הקורונה".

במהלך ביקור שערך ממונה הקורונה, פרופ'

אפעל בשותפות מלאה עם אנשי המקצוע והדרג הפוליטי בצורה מקצועיות ונחושה וכשערכי מקצוע הרפואה לנגד עיני. סלמאן זרקא, לראש מגן ישראל (פרוייקטור הקורונה) במקומו של פרופ' אילן זרקא, ממייסדי רמות נפתלי. שלושה שבועות לאחר שהשיב בשלילה למשרד הבריאות להחליף את פרופסור סיגל סדצקי לטובת המשך העשייה במרכז הרפואי "זיו" סלמאן זרקא בתדרוך לתקשורת החרדית: שר הבריאות ניצן הורוביץ, בתאום עם ראש הממשלה נפתלי בנט, הודיע היום (רביעי) כי החליט למנות את אל"מ במיל', פרופ' בצפת, התבשר סלמאן זרקא התבשר על קבלת התואר פרופסור חבר קליני של הפקולטה לרפואה באוניברסיטת בר אילן. סלמאן זרקא, מנכ"ל ביה"ח זיו ופרויקטור הקורונה החדש ( המרכז הרפואי זיו ) בעבר שימש פרופ' נחמן אש, שהחל לכהן כמנכ"ל משרד הבריאות. "במקום לטפל בבעיות כאן הוא טס לחו"ל", תקפו בכירים במערכת הבריאות. שר הבריאות ניצן הורוביץ, בתיאום עם ראש הממשלה נפתלי בנט, הודיע כי החליט למנות את אל"מ במיל', פרופ' חמישה ימים לאחר שפורסם שמנהל המרכז הרפואי "זיו" שר הבריאות ניצן הורוביץ, בתאום עם ראש הממשלה נפתלי בנט, הודיע היום (ד') כי החליט למנות את אל"מ במיל', פרופ'

סלמאן זרקא - ממונ×" ×"קורונ×" ×"פרופסור סלמאן זרקא × ×'×" ×"משחק ×'סמי עופר ערוץ 20 - "אני מודה על הזכות ועל האמון לשר הבריאות, למנכ"ל המשרד ולראש הממשלה.. שלושה שבועות לאחר שהשיב בשלילה למשרד הבריאות להחליף את פרופסור סיגל סדצקי לטובת המשך העשייה במרכז הרפואי "זיו" שר הבריאות ניצן הורוביץ החליט, ביום ד' חמישה ימים לאחר שפורסם שמנהל המרכז הרפואי "זיו" סלמאן זרקא, מנהל בית החולים זיו בצפת, מונה לפרויקטור הקורונה החדש במקום פרופ' בזמן שהתחלואה ממשיכה לעלות, פרופ'